Forum - Mania - Fiat - Nasze Fiaty - galeria

Nowicjusz
Walciu
Czytelnik
Walciu dodano: 02.03.2003, 09:17 #1
W tym topicu każdy może zaprezentować swojego Fiata (bez 125p,126p ->F&F) . Aby było jasne i przejrzyste przeglądanie tej galerii prosiłbym o zastosowanie się do poniższego wzoru prezentacji:

1.Opis swojego Fiata: model,silnik,dokonane zmiany.
2.Wstawiamy max 3 zdjęcia o obj. do 150kb (tylko z własnej www, gdyż nie wolno już dodawać załączników)
3.Topic ten służy tylko do prezentacji autek, nie do ich komentowania. Dla zkometowania danego samochodu można założyć nowy temat.


[color=red]Polerowanie felg aluminiowych- http://WWW.POLERKA.TK[/color]
Nowicjusz
CHRYS66
Czytelnik
CHRYS66 dodano: 02.03.2003 13:03 #2
No to ja odwaze sie pierwszy
aktualizacja 30,06,03
Marysia Weekend 1,6 16v
Alufelgi pajeczynka 7X15 205/50/15
Kompletny dolot MG motorsport
Kompletny uklad wydechowy MG motorsport
zwieszenie/amory bilstain sperzyny supersport/
Progi i tylny spoiler MS, brewki Carzone
Ciemne lampy tylne
Szybki Blue
Biale zegary,kiera i mieszki obszyte skora w 2 kolorkach
Brak oznaczen lacznie z atrapa
Biale boczne kierunki
Lakierowana konsola
Lakierowane zaciski,bebny



[color=red]FIAT MARYSIA WEEKEND[/color]

FIAT 850 1970r.

RteaM

[color=red]Powered by PowerTronic[/color]
Gość
Gość dodano: 02.03.2003 16:05 #3
No to ja następny. To moja marysia.
Przyciemniłem szyby i dospawałem końcówkę z ultera.
Powoli, powoli zrobie z niej "małego" potwora
Silniczek 1,6 103km+LPG.
Lusterka, progi, listwy i dokladki do zderzaka polakierowane pod kolor nadwozia. Planuje kupic: chipa, alu 15", obniżyć o jakies 2-3 cm, opony 195, filtr stożkowy, podwójny wydech i możżżże klima, skóra.
Jak już coś z nią zrobię to wyślę fotki o ile mi się uda je tu jakoś umieścić.
Gość
Gość dodano: 03.03.2003 10:37 #4
1.Opis swojego Fiata: model,silnik,dokonane zmiany.

- Fiat UNO 1.1 i.e.S
- rocznik - 1991
- LPG
- wloski
zmiany:
- sticker tuning
- wlot powietrza

2.Wstawiamy max 3 zdjęcia o obj. do 150kb






[/img]
Nowicjusz
FUZZY
Czytelnik
FUZZY dodano: 03.03.2003 15:31 #5
W TAKIM RAZIE JA BEDĘ CZWARTY

1. SILNIK: SILNIK NIE RUSZONY Z RACJI TAKIEJ ZE NIE BEDĘ INWESTOWAŁ W 39 KM..... JEDYNE CO ZROBIŁEM TO INSTALACJA GAZOWA I TYLE

POD KONIEC WAKACJI (JAK JUZ USKŁADAM) TO BEDZIE ALBO PODKRECONE 1.1 ALBO SERIA 1.2 16v

2. BRAK ZAMKÓW, NOWY LAKIER, BAD LOOK, ZDERZAK TYŁ OD SCHUMACHERA, PRZÓD TO JAKIES BADZIEWIE- TRZEBA ZMIENIAC, CAŁY SRODEK PRZESZCZEPIONY ZE SPORTINGA (ZEGARY, OBROTKA, ELEKTRYKA, FOTELE, KANAPA, TAPICERKA)...... NIE CHCE MI SIE PISAC..... TO BYŁO SC YOUNG.. SPRINGI SĄ I CZEKAM NA AMORKI

3. UKŁAD WYDECHOWY PO DWÓCH STRONACH ULTERA Z ZAADAPTOWANYMI KONCÓWKAMI REMUSA. LEPSZE TO NIZ NAKLEJKI

CO DO NAKLEJEK..... BLACK SZYBA

W PLANACH:
-1,2 16v
-BAD LOOK Z TYŁU
-BIAŁA LAMPA Z TYŁU


POTEM SPRZEDAC
Rolnik... wożę kartofle
Nowicjusz
Walciu
Czytelnik
Walciu dodano: 03.03.2003 19:01 #6
Marka : Fiat
Model : Bravo GT
Pojemnosc : 1.6 16V
Moc : 114KM
Rocznik : 1999
Kolor : Żółty


Silnik:
- układ dolotowy MgMotorsport
- świece NGK-R
- strumienica łuskowa Jones
- kompletny układ wydechowy (bez kolektora) +końcówka owalna ze stali polerowanej Michael

Stylistyka:
- lampy soczewkowe Valeo przerobione na xenony
- białe kierunki boczne MHW
- poszerzenia błotników tylnych i zderzaka
- przedłużenie maski - Böser Blick
- gładka klapa bagażnika
- lotka dachowa seryjna
- progi MsDesign
- spoiler zderzaka przedniego MsDesign
- powiększony otwór nawiewu na chłodnicę wykończony czarną siatką
- usunięta tylna wycieraczka
- usunięte odblaski ze zderzaka tylnego
- klamki z usuniętymi zamkami
- przyciemnienie folią szyb tylnich oraz pasek przeciwsłoneczny


Układ jezdny:
- sprężyny ProSport -60/40mm
- twardsze amortyzatory z wersji HGT ze skróconym skokiem
- rozpórka przednich kielichów Sparco
- polerowane felgi Borbet A z gładkimi kołpakami
Przód 7,5x16" z oponami Dunlop Sport SP2000 205/45/16
Tył 9x16" z oponami Toyo Proxes T1S 215/40/16

Wnętrze:
- dodatkowe wskaźniki (ciśn. oleju, podciśnienie, woltomierz) wkomponowane w słupek
- kierownica Luisi 28cm
- okleina deski rozdzielczej (aluminium) Romar
- białe tarcze zegarów z niebieskim podświetleniem
- nakładki na pedały + podnóżek (aluminium) Nikken
- chromowana gałka zmiany biegów
- chromowana ramka przy lewarku





Więcej fotek na mojej stronce


[color=red]Polerowanie felg aluminiowych- http://WWW.POLERKA.TK[/color]
Gość
Gość dodano: 06.03.2003 15:01 #7
Punto II 2001
1,2 16V SpeedGear
Silnik
Filtr stożkowy GAR
Strumienica dolotu Michael
Końcowy tłumik Michael Speeder (homologowany)

Zawieszenie
Sprężyny obniżające OMP: -35mm przód i -15mm tył (FIA)
Szpilki OMP: 82mm (FIA)
Nakrętki stożkowe OMP (FIA)
Łożyska SKF
Dystanse 5mm na tylnych piastach

Koła
Obręcze aluminiowe SUPRA "model 15"; 7,5"x16"
Opony Barum Bravura 205/45 R16
Zawory OMP (FIA)

Styl
Przyciemnionych 5 szyb + pasek na przedniej (homologowane)
Lista firm na drzwiach
Okazjonalne wzory naklejane na nadwoziu (własny projekt i produkcja)
Lusterka i klamki lakierowane w kolorze nadwozia
Brak oznaczeń firmowych z tyłu auta
Przyciemnione boczne kierunkowskazy (homologowane)
Z przedniego zderzaka wycięte kratki, wykończenie siatką
Wycięty dodatkowy otwór w przednim zderzaku
Wycięte "łezki" z tylniego zderzaka
Przednia rejestracja przeniesiona na dół zderzaka
Podświetlenie podwozia niebieskimi neonami

Wnętrze
Fotele kubełkowe Bimarco Expert (FIA)
Deska rozdzielcza lakierowana na kolor tapicerki drzwi
Seryjnie szare plastiki polakierowane na czarno




Nowicjusz
Fiveopac
Czytelnik
Fiveopac dodano: 17.03.2003 00:54 #8
Jak wszyscy to wszyscy

Modyfikacje:
Progi EBA, spojler dachowy, alufelgi Allesio Alaska 15', czerwone zaciski i bebny, tlumik Malon ,splanowana głowica, magnetyzer, biale zegary, alu galka biegow, niebieski mieszek biegow, lakierowane na niebiesko elementy wnetrza , przedluzona maska, wlot powietrza wpuszczony w maske.





..::FiVeOpAc::..



Dotknąłem BOGA !
Nowicjusz
Fosphor
Czytelnik
Fosphor dodano: 03.04.2003 11:44 #9
A to moje unko.
Atrapke zrobil mi kolo z gdanska, zainteresowanym na privie podam maila.




thx, WALCIU!
***************

bravo 1.2 82KM
Gość
Gość dodano: 06.04.2003 21:22 #10
1To juz po dachowaniu, auto spadlo na dach do 5 metrowego rowu, zmian nie bylo po porpsotu od czasu kupna, gdy troche nim pojedzilem odrazu chcialem go sprzedac...nikou nei polecam poojemnosci 704 masakra.. a najelpesze jets to, ze dzien przed sprzedaza strzelilem dacha

wogole moj cc byl exlusive mialem drewienko w srodku, ale nie jakies tandetne sztuczne tylko prawdziwe forniry jak zeskanuej fotke to wrzuce

[color=yellow]Można było w jednym poście[/color]
Gość
Gość dodano: 10.05.2003 23:20 #11
To w takim razie i ja pozwolę sobie przedstawić swoją królewnę

Fiat Coupe 2.0 16V TURBO
Moc- 190 KM
0-100km- 7,5 sek
Prędkość max ok. 230 km/h
Za wiele rzeczy nie ma pozmienianych, bo wg mnie takiego auta nie ma już sensu tuningować. A więc są sprężyny -40mm Novitec, felgi tejże firmy 17" i oponki na nich 245/35/17. Jest też parę dodatków umilających jazdę, ale są to tylko drobiazgi. Całą resztę widać na zdjęciach Miłego oglądania.

Pozdrawiam, Radicz.


Gość
Gość dodano: 18.05.2003 14:48 #12
Punto 75 ELX :

Silnik:
- Głowica
- Wałek
- Wydech
- Program

Styl:
- Bodykit własnego projektu
- Dwu kolorowe nadwozie


Zawieszenie, i koła:
- Amortyzatory Sachs Adwantage
- Spręzyny Weitec
- Rozpórka
- Alu-felgi 7"x15" Toora T 9400 chromelook
- opony BFGoodrich profiler G 195/50/15

Hamulce:
- Tarcze Brembo Oro
- Klocki Ferodo racing

Wnętrze:
- Białe tarcze
- Alu elementy
- Kierownica Jacky Imola
- Bimarco Expert

Audio:
-Za dużo ważyło.


Plany:
-Coś jeszcze będzie dłubane napewno...

Nowicjusz
hustla
Czytelnik
hustla dodano: 06.12.2003 00:19 #13
Fiat Cinquecento hustla: Silnik:
Seryjna jednostka fiata 900 ccm.
Filtr powietrza: SuperSport (zasilany 140 mm rurą dolotową)
Wydech: Końcowy tłumik Ulter, wyjety katalizator
Zawieszenie:
Sprężyny: Czerwone sportowe robione w Polspring'u -5cm
Amortyzatory od sporting'a skrócone i utwardzone
Koła:
Felgi: Borbet Typ A 13" / 5,5"
Opony Kormoran 155/65/13R (następne będą lepsze - wymiary: przód 155/60 R13, tył: 165/60 R13)
Audio:
CD: Blaupunkt Casablanca CD52
Wzmacniacz: Magnat Classic 360
Tweetery: GMS 960 HI TECH CONE (słupki przednie)
10cm głośniki dwudrożne AtexSound (seryjne otwory)
Woofery 17cm: GMS 960 HI TECH CONE (drewniane panele - drzwi przednie)
SubWoofer 20cm: Dalco Thunder AL.-88MT
Styl:
Zderzaki zmodyfikowane przez firmę AutoVision. Mam nadzieję że juz niedługo dojda też progi ich autorstwa.
Lusterka od SC zrobiona w fantachromie

Wnętrze:
Białe tarcze zegarów z cyframi podświetlanymi na szmaragdowo. Mieszk dźwigni zmiany biegów - niebieska skóra.
Osiągi
Pierwsze 400m w 21:35 s.
V-max: 155 km/h (Prędkość podana przez licznik, osiągnięta na nowej obwodnicy Poznania)


Auto powstaje z mojej pasji ale jest kilka osób którym należą się podziękowania, bez których ni było by takie jak teraz. Chciałbym podziękować moim rodzicom, którzy na każdym kroku starają się wspierać nie tylko moją pasję, ale mnie jako człowieka. Marcinowi mojemu koledze z pracy, który pomaga mi uporać się z elektryką w tym sprzecie. Robertowi mojemu mechanikowi który dba o to by silniczek działał bez zarzutu.


HUSTLA ONLINE Radosław Szydłowski



Tablice imienne Alu, ramki, tłumiki, końcówki, fele, żarówki, wycieraczki

hustlaonline.pl / tablice.auto.pl / ramki.auto.pl / ploter.shop.pl / hustla.sklep.pl
Nowicjusz
Pitek
Czytelnik
Pitek dodano: 24.04.2004 14:32 #14
T teraz przedstawie wam mojego niuńka


Gość
Gość dodano: 24.04.2004 22:00 #15
fiat brava 1.6 16v
rocznik 1998

amortyzatory bilstein b8 sprint, sprezyny h&r
rozporka omp
uklad wydechowy ze stali nierdzewnej, kolektor seryjny, katallizator metalowy, maly tlumik srodkowy przelotowy i koncowy przelotowy ala mugen(made by viga)
wkladka k&n
fejgi allesio monza 15
zderzak przod eba
tarcze brembo max, klocki ferodo premier(na dniach tarcze ats nacinane i nawiercane, klocki omp 917c, przewody hamulcowe omp)
w planach (poszerzenie przepustnicy, uklad dolotowy mg motorsport)

Szybka odpowiedź

Przeglądają temat

1 aktywny w tym 0 zarejestrowanych, 1 gość, 0 ukrytych

X

Informujemy, że strona www.tuningforum.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies . W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.