1 2 3 4   ...   9
Nowicjusz
dziubol1718
Czytelnik
dziubol1718 dodano: 29.07.2010, 21:26 #1
Witam wszystkich tuningowców. Oto ucieleśnienie mojej chorej wyobraźni Jeżdzi pod moją opieką od 2 lat i cały czas daje radę:) Robi się z niego szczur, zajawka na całego zaczęła się jak u wielu po zobaczeniu na własne oczy ascony Peva. Jednak od dziecka miałem tendencje do niszczenia resoraków i modeli samochodów Teraz czas na oficjalne przedstawienie specyfikacji bobsona:

Marka i Model
Fiat 126p 650e

Modyfikacje Silnika
wałek 385 świątek, głowica -4mm, zestrojony gaźnik, lekkie koło zamachowe

Układ Dolotowy
rurka z 600-tki zamiast tłumika szmerów, rozwiercony dolot

Układ Wydechowy
wybebeszona puszka, końcówka z nierdzewki

Modyfikacje Elektroniki
To nie ma elektroniki:)

Układ Napędowy
Felgi BBS Mahle 6jx13", opony 135/70 z przodu i 165/55 z tyłu

Układ Hamulcowy
Poskładany na nowych elementach, bębny z seicento (dużo lepiej wykonane od maluchowskich), szczęki Ferodo

Modyfikacje Zawieszenia
Przód: customowy resor na 7 piórach (seryjnie 5), tylne amortyzatory (krótsze i twardsze)
Tył: cięte springi (wiem wiem nie wolno i w ogóle, ale do boba nic innego nie ma) zagięte tak jak org, twardsze amorki

Modyfikacje Wnętrza i Car Audio
tapicerka z kocy i juty, zielone pokrowce na fotelach, drewniana kierownica raid, licznik z angielskiej wersji, chromowane klamki i korbki od szyb, podsufitka z maty słomianej, wystawka na półce z tyłu.
Wzmacniacz voicecraft:), przedni zestaw odseparowany FLI, subwoofer mb quart.
"
Body KIT i Oświetlenie
Zmatowiony lakier papierem ściernym:), przetarta szachownica na dachu, odrapania i przetarcia do blachy, błotniki w rdzy, bagażnik na dachu z klamotami, urwany kierunek, chrom zderzaki, znaczek "rust is not a crime" na tylnej klapie zamiast 126p i inne drobne detale...

Fabryczna Moc
24 kucyki pony

Moc Po Modyfikacjach:
ok 30 cherlawych "rumaków"

Zdjęcia




niestety po ostatniej eliminacji wojny PP w ustce jakaś łajza pozazdrościła szczurolucha i obrabowała go z subwoofera, mp4-ki, miecza z wystawki i co najgorsze zabytkowego telewizorka który robił największy szał Większych szkód od rozwalonego zamka nie zauważyłem, trwają poszukiwania (jakby powiedział kapitan Bomba) "tempego ch****"


Jednak to nie zwalnia prac przy kaszlu, w tej chwili majstruje się nowy zawias (przód już leży:)) chwilowy powrót do stalówek (na tyle będzie grubo poszerzana) i ogólne ogarnianie całości Pozdro 650
Nowicjusz
PinguXP
Czytelnik
PinguXP dodano: 29.07.2010 21:34 #2
Samochod bardzo poprawil mi humor w ustce, telewizorek byl mega, zwlaszcza jak go odpalales i sie musial nagrzac
Jedynie nie rozumiem tego 1 kawalka korozji, nie jest on tak nieregularny jak typowa korozja
Nowicjusz
..::KoNik::..
Czytelnik
..::KoNik::.. dodano: 29.07.2010 21:36 #3
Jestem raczej fanem Cultu w takich klasykach... ALE...yyy

no podoba mi sie na maxa...

kawał dobrego niszczenia...

EDIT:
Masz jakieś foto słynnego TV..?
Nowicjusz
PinguXP
Czytelnik
PinguXP dodano: 29.07.2010 22:09 #4


Na dachu po lewej stronie
Nowicjusz
..::KoNik::..
Czytelnik
..::KoNik::.. dodano: 29.07.2010 22:15 #5
no wypasiony...
Nowicjusz
adam
Czytelnik
adam dodano: 29.07.2010 22:44 #6
jest mega kozak, ten styl mi w ogóle nie podchodzi, ale ten mi się podoba
Nowicjusz
noname
Czytelnik
noname dodano: 29.07.2010 22:45 #7
kozacki malan..strasznie mi się podoba
Nowicjusz
StyleR
Czytelnik
StyleR dodano: 29.07.2010 23:21 #8
Nie rozumiem tego stylu, sorry...
Lewy pas to nie kółko różańcowe!
Nowicjusz
Mont1
Czytelnik
Mont1 dodano: 30.07.2010 00:44 #9
spodziewalem sie jakiegos zaniedbanego maluszka z dodatkowymi "zniszczeniami" zeby tylko bylo nazwac ratstyle tuningiem.
To co jednak zobaczylem wywolalo u mnie naprawde pozytywne emocje. Wydaje sie przemyslany i schludny jak na tego typu samochod;)
Pomysl ze stalowkami tylko mnie nie przekonuje
Nowicjusz
dziubol1718
Czytelnik
dziubol1718 dodano: 30.07.2010 14:45 #10
niższy zawias rodzi się w bólach, z przodu kolejne 2-3cm urwane
jeszcze zostały do założenia skrócone podstawki pod resor (czyli jeszcze -2cm), niestety starych nie udało mi się bezinwazyjnie ściągnąć. Trzeba jechać do garażu i pobawić się z flexem
Ogólnie to zainspirowały mnie zdjęcia hoodride'owych garbusów, które krzesają iskry brzuchem... może też się uda:)

Ciekawie może być z tyłem, bo jeśli przy obniżaniu półoś spotka się z rozrusznikiem (w tej chwili zdarza się to przy dobijaniu na koleinach) to rozrusznik wylatuje na stale i zostanie mi odpalanie na sznurek

zdjęcie słabe bo robione telefonem:



Uploaded with ImageShack.us

fajny negatyw sie robi
Nowicjusz
rozny
Czytelnik
rozny dodano: 30.07.2010 15:14 #11
dystans na przód by usiadł, bo mocno schowane koło... a tak ogólnie, to nieźle wygląda... jak na rata
Nowicjusz
Kuba_KrK
Czytelnik
Kuba_KrK dodano: 30.07.2010 16:05 #12
Maluch jest super, najlepszy z dotychczas prezentowanych 126p na Wojnie PP. Pomysły eleganckie, wykonanie godne stylu Za kradzież stacji multimedialnej niech komuś jaja uschną.
I need a haircut, plus a carwash. I get out the car and they take their bra's off.







Nowicjusz
KrzysHonda
Czytelnik
KrzysHonda dodano: 30.07.2010 17:39 #13
No nie powiem fajnie sie prezentuje , na ostatnich fotach przod ladnie siadl;)
Co do postu kuby to zuczka (adama) maluszek bardziej gniecie cycki;)
Nowicjusz
dziubol1718
Czytelnik
dziubol1718 dodano: 30.07.2010 18:26 #14
KrzysHonda, no żuczka bobslej to klasa sama w sobie:) bardziej wypieszczonego i wychuchanego malucha nie widziałem. Na zlotach jak sie ustawiamy obok siebie (obojętnie czy adaś przyjedzie 126/125) to fajny kontrast powstaje
Nowicjusz
Kuba_KrK
Czytelnik
Kuba_KrK dodano: 31.07.2010 00:13 #15
Nie dodalem, ze chodzilo mi o zardzewiałe maluchy
I need a haircut, plus a carwash. I get out the car and they take their bra's off.







1 2 3 4   ...   9

Szybka odpowiedź

Przeglądają temat

0 aktywnych w tym 0 zarejestrowanych, 0 gości, 0 ukrytych

X

Informujemy, że strona www.tuningforum.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies . W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.